خیالـــ پـاپـتـی !


نت های آشفته

باور کن از تلاطم امواج آشفتگی خسته ام ...

                  چه زیباســــت کام گرفتن من از تــــو ...

                منی که تمام تارو پود زندگــــی اش را با تنهایی به هم گره زده بود

                زمانی که سردی نگاهش را می شد از فرسنگ ها دورتر حــــس کرد !

                حسی که همیشه غریبانه از دور به انتظار مــــن می نشست ؛

                حال تمام روحمــ را به تسخیر خود درآورده ...

                دیگر تنهایــــی در آن روزها را چیزی جز کابوس برای خود نمی پندارم .

                دیگر بی خیال عاشقانــــه هایی شده ام که برای هیچ کس می سرودم !

                دیگر نفس هایم رنگ تازگیه پررنگی به خود گرفتهـ !

                 چه زیباســــت کام گرفتن من از تو ...

                 مثل کــــام گرفتن از بوی نم باران

                 یــــا کام گرفتن از رنگ خــــدا ...! 

      پ نت : آنقدر خیالم را با نفس هایم خواهم آمیخت ؛

                  تا مصموم کند این تن سرگردان را !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت19:01---8 مرداد 1393







فندکت بخوره تو سر من

تنها نقطه ی امیدم اینه که ؛

هر بار انگشتم ـو روی قسمت زمخت فندک سیاهم میکشم روشن میشه و

اطرافش رو داغ میکنه...

بدون اینکه کوتاهی کنه...

همیشه روشن میشه...

کنار میام با دنیای دو بعدی که خودم ساختم...

شاید هیچوقت بعد سومی نداشتم که بخوام بهش دل خوش کنم...



مهرانه
ساعت12:58---7 مرداد 1393

کوچه ی تنگی بودتااخرش رفتم وقتی برگشتم به برگ هالبخندی زدموگفتم دردداشت ولی من اموختم نبایدعاشق بود اینک به حال خودلبخندتلخی میزنم من دیگررفتگرعاشق نیستم من حالاجزیی ازسنگ فرش خیابون شدم تاهرازگاهی به خودیاداوری کنم من اشتباه کردم ...

ممنون

روزایی بودن که هر لحظشون یه دنیا بودو روزاییم هستن که هر لحظشون جهنم .

باید گذشت از همه چی .

هرچند سخت یا تلخ

ولی باید گذشت

 

 



آنه شرلی
ساعت19:31---30 تير 1393


اینجارو گردگیری میکنی... یا
اسید بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

 

همین روزا...

حتمن...

بنزین فندکم تموم میشه...

حتمنهـ ... حتمنهـ ... حتمن...

 



آنه شرلی
ساعت19:26---30 تير 1393


الان من خوشحال باشم یا ناراحت؟؟؟

 

نفس نمیشه کشید !

نق نمیشه زد !

حرف هم، نمیشه نـــزد !

حرف که نزنی غمباد میگیری !

دق میکنی !

میوفتی کنار خیابون !

هیشکیم تف نمیندازه رو جنازت !

حرف که بزنی ؛ میشی اسکندر خونخوار ؛ چنگیز خونریز ... 

 



بهارش
ساعت17:28---8 تير 1393

WoOoOoOOoooW!!!!

چه سرعتی! الان اینجا هیچی نبود!!!

دیگر به دنبال ِ همراه ِ "اوّل" نیستم !
این روزها اول ِ راه ، همه همراهند....
این روزها ، باید به دنبال ِ همراه ِ "آخر"گشت ...
همراهی تا آخرین قدمها....

 

پوست پوست میشم و میریزم...

کنار فواره ای که حتی یک قطره ـش هم به من نمیرسه...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 8 / 4 / 1393برچسب:خیال پاپتی,متن های زیبا,متن های قشنگ,متن های دلتنگی,متن های غمگین,متن های احساسی, // ساعت5:4 PM // توسط حروفچین //